Sunday 12 February 2012

KARNIVAL WAJADIRI IPT PSSCM 1 MALAYSIA







Semalam (11.02.2012) berlangsungnya KARNIVAL WAJADIRI IPT PSSCM 1 MALAYSIA KALI KE-5 di UKM (apsal formal sgt ni??).. Aku pergi bg sokongan jek..nk msok x dpt.. ahli perempuan x cukup.. Sedih jugak la sbb xdpt msok.. dari dlu aku bercita2 nk msok tp ade je halangan.Tp xpe.. tahun dpn ade lg..tu la peluang last utk aku msok KWD sbb aku dh nk abes blaja. xtau la bleh x join klo dh keje nnt..mane tau dpt keje jaoh2 nun..hhhmmmm..

Gerak dr BMI pkol 8.30..naek kete YanaEzrin. Thnks Yana, sbb sudi tumpang kan aku.. smpai UKM dlm pkol 10.30. Nape lmbt sgt?? mesti lah ade singgah2 tmpt laen dlu..hehehe.. Aku igt KWD dh mula, tp masih perasmian lg.. (lmbt nye start). Aku pon amek le tmpt duduk..atas2 sket. bleh tgk jelas..





Semasa majlis perasmian oleh Guru Utama


Beberapa minit sebelum bertanding. Bincang ape aku pon xtau..


Kak Baiti smpai tertido2 masa tggu giliran BMI msok dewan


Ape2 pon aku nk ucap thniah kt SKUAD DEMO UniKL BMI sbb berjaya dpt tmpt ke-3 dlm ketegori Umum Tangan Kosong. Itulah hikmahnya guna nama "KARIM CREW"..hahahaa..nk gelak gak masa dgr nama skuad diumumkan (oh..bkan nk gelak, tp dh gelak dh pon)..
Pemenang keseluruhan utk lelaki adalah UTP & pemenang keseluruhan utk wanita plak UPSI. tahniah utk semua..hooorraayyyy..!!!!!








Kelaparan lepas 1 hari tenaga dihabiskan utk KWD..








Bergambar lps abes KWD..





p/s: sgt berharap KWD tahun dpt aku dpt join..huuhuh..teringin sgt2..




kadang2 garang tapi baik hati :)

No comments:

Post a Comment