Sunday 3 March 2013

INI YANG TERAKHIR KALI..

mungkin ini yg terakhir kali ku disini
tidak sanggup rasanya untuk terus berada di tempat itu..
bertahun lamanya..
biarkan saja org lain yg mengambil tempat ku..
aku rela..
pasrah..

ceeewwwaaahhh..poyo je..
hahaha.
ini semua poyo..

PENCATAT MINIT MESYUARAT AGM PSSCM UniKL BMI

aku la tu..dh 4 TAHUN BERTURUT-TURUT aku jd pencatat minit..
dari tahun 2010 sampai 2013..
rasanya aku la paling lama pegang jawatan tu..
mmg gile kuasa betul..
lps ni xmau dh..aku nk balek jb dok rumah diam2..
bile ade AGM xnk dtg..
nnt kena jd pencatat minit lg..

Ape2 pon..tahniah kpd AJK TERTINGGI yg baru..
jalankan tugas anda dgn penuh dedikasi dan jujur serta ikhlas..huuhuh..

p/s: AGM kali ni x berapa nk best sbb partner sehidup semati aku xde..die kt termerloh..
       yanaezrin..kapan mau ketemu lg??





No comments:

Post a Comment