Sunday 8 April 2012

pengkid

aku ade bukak facebook kwn lama aku. die ni masa sekolah elok jek. pakai tudung. mmg PEREMPUAN abes la. bape tahun lps abes sekolah (agak lama jgak la lost contact dgn die sbb aku study kt kl, die stay jb lg), jumpe balek kt fb, alih2 tgk dh jd pengkid. ayoookkk.. nama dr nabilla fatin tukar jd mohd nabil. siap ada awek lg. cantik pulak tu. pakai tudung. kadang2 aku terfikir, apa awek die pikir masa terima dia jd pkwe? tak ke si nabilla aka nabil tu perempuan jugak. terasa nk jotos jotos kepala minah tu. xde otak ke? ke die tak boleh bezakan lelaki dgn perempuan?? hoh??  (O.o) hmm..mungkin die ada sejarah hitam dgn lelaki..( ayat x bleh blah..hahah..ni msti kes bnyk sgt tgk drama melayu).
hmmm..stiap kali tanya dia nape jd mcm tu, die msti ngelak. aku plak jd tkot klo die ajak kuar. hahaha..gila kau..even aku ni ada silat, aku tetap tkot nk jumpe die..kang klo die buat ape2 kt haku, tak haru jadinya..
aku ni bkan reti bg nasihat. marah aku tau la..hmmm..akan aku pikirkan jalan penyelesaian mcm mana nk elokkan balek die ni..hehehe (sdiri nye problem x settle, ada hati nk settle kn org laen punya problem. sedar diri sikit sha). nk bwk die g jumpe pakar otak ke?? ke bwk die g pakar sakit jiwa atau pakar jiwa kacau?? hehehe.. ke die ni split personality??
huh..what the hal. 
baek aku siapkan proposal fyp aku lg bgos. laen kali la ye aku pikir psl ko NABILLA FATIN. bila aku ada masa yg sgt2 lapang, bru aku pikir psl ko..


p/s: hari khamis ni ada presentation fyp. cuak seh..present sorg2 plak tu..kot2 klo aku x leh jwb, nk buat2 pengsan la dpn assessor..hahha..ok x idea tu??


kadang2 garang tp baik hati :)

No comments:

Post a Comment